decembrie 2021

New Year, New You: idei de rețete care te vor ajuta să atingi rezoluțiile anului 2022

Începutul de an vine la pachet cu noi obiceiuri și provocări. Indiferent dacă vorbim despre practicarea unor activități sportive, mai mult timp petrecut în natură sau atingerea unui obiectiv personal, o dietă sănătoasă te poate pune în mișcare, oferindu-ți doza de energie și motivația necesare. Ai nevoie de inspirație? Găsești aici câteva idei de preparate și gustări ce te vor ajuta să bifezi toate rezoluțiile de pe lista anului 2022.

Ești interesat să imporți produse alimentare și agricole americane?

Contactează-ne

Un boost de energie pentru micul dejun

În tumultul cotidian, ne lăsăm cu ușurință duși de val și uităm să ne mai gândim la prima noastră masă din zi. Cu toate acestea, micul dejun stimulează mintea și organismul, oferindu-ne energia necesară pentru a începe ziua cu bine.

O masă simplă și rapidă, perfectă pentru startul unei zile noi, are la bază granola sau terci de ovăz. La aceste opțiuni de mic dejun se pot adăuga topping-uri variate, ce vor satisface orice gust. Nucile și fructele proaspete sau uscate adăugate fac din aceste combinații o modalitate excelentă de a mixa arome și nutrienți. DelicioUS îți recomandă să oferi un plus de savoare rețetelor integrând stafide – pentru gust dulce, natural – și nuci de California – ce adaugă note crocante.

Ovăzul lăsat la rece peste noapte este o altă opțiune rapidă pentru cei care iau masa de dimineață în grabă. Pentru a-l pregăti, combinați laptele (sau o alternativă vegetală) cu fulgii de ovăz și lăsați amestecul la rece peste noapte. Astfel, acest lucru permite ovăzului să se înmoaie și să capete o consistență cremoasă, fără a fi nevoie să se gătească. Pentru inspirație poți încerca rețeta de ovăz hidratat peste noapte cu unt de migdale și vișine. Vișinele Montmorency de culoare roșu rubin din această combinație reprezintă o sursă de vitamina C, vitamina A și cupru. Vrei să oferi un twist acestui preparat? Atunci adaugă puțin Unt de migdale, bogat în proteine și făcut în casă! Această masă te va face să te simți mulțumit că ți-ai oferit un moment pentru tine, aducând impulsul de care ai nevoie pentru a începe ziua.

Gustări pe fugă

Dacă ai în plan ca în 2022 să faci mai multă mișcare, s-ar putea să ai nevoie de câteva gustări pentru timpul petrecut în aer liber. Nu există mereu opțiuni sănătoase în afara casei, dar asta nu înseamnă că trebuie să ignori senzația de foame. De altfel, pregătirea unor gustări nutritive este o modalitate excelentă de a include anumite alimente în dietă, pe care altfel le-ai putea omite.

O gustare savuroasă între mese este Falafelul crocant cu linte neagră propus de USA Dry Pea & Lentil Council. Preparat din doar 5 ingrediente, această rețetă delicioasă se gătește rapid și este ușor de împachetat. Lintea neagră face parte din grupa leguminoaselor (sau semințe uscate ale plantelor leguminoase), fiind o sursă importantă de proteine și fibre. Nu uita să iei cu tine și topping-ul preferat de iaurt, fie pregătește o rețetă de hummus pentru a completa gustarea!

La fel de savuros, dar dulce, Traybake-ul din prune de California și cartofi dulci este un alt răsfăț culinar. Prunele de California și cartofii dulci reprezintă surse de carbohidrați, vitamine, minerale și fibre. În cazul în care nu era suficient, aceste gustări sănătoase conțin semințe și nuci amestecate care conferă o textură crocantă.

Cauți un impuls revigorant în timpul unei zile pline? Atunci smoothie-urile bogate în vitamine îți pot satisface poftele! Amestecate cu cireșe, banane și apă de cocos, acestea potolesc setea, oferind totodată o senzație de sațietate.

Gustările pline de energie sunt acum la modă și ar trebui luate în calcul. Bogate în proteine și ușor transportabile, acestea și-au câștigat popularitatea în special în rândul pasionaților de fitness. Gustarea proteică din unt de arahide și năut este mai degrabă un răsfăț dulce decât o mâncare sănătoasă. Cu toate acestea, năutul este un superaliment ce conține fibre, proteine, precum și alte vitamine și minerale. Să nu mai vorbim despre arahide, o altă sursă de proteine ​​ce poate fi găsită în aceste mici gustări energizante.

Ridică ștacheta!

Plănuiești să mergi în sfârșit în acea drumeție pe care o aștepți de mult timp? Îți impui o rutină zilnică de exerciții? Sau pur și simplu faci pași înspre atingerea anumitor obiective pe care ți le-ai propus în acest an? Oricare ar fi, ieșirea din zona de confort necesită atât forță mentală, cât și fizică. Asigură-te că incluzi alimente benefice în dietă și hrănește-te corect pe parcursul zilei, astfel încât să îți poți atinge scopul.

Batoanele proteice cu nuci, stafide și quinoa sunt o gustare grozavă pentru drumeție. Varietatea ingredientelor – stafide, semințe de dovleac, migdale, ovăz, semințe de in și quinoa – sunt aduse împreună într-un mod delicios ce oferă valoare nutritivă. Integrarea albușurilor în rețetă, în special atunci când se folosesc ouă de înaltă calitate, oferă acestui baton o doză suplimentară de proteine.

Un alt baton nutritiv este cel cu granola, cireșe, migdale și linte roșie. Migdalele de California mărunțite, lintea roșie și cireșele uscate și dulci din această rețetă reprezintă încă o gustare ce va contribui la un stil de viață sănătos.

În încercarea de a ține pasul cu rezoluțiile noului an, amintește-ți că există mai mulți factori care joacă un rol important în atingerea succesului. Asigurarea unei diete echilibrate și sănătoase poate aduce beneficii anumitor aspecte din viața ta, dar nu trebuie să uităm că fiecare este diferit. Nu toate sfaturile vor funcționa la fel pentru toată lumea, iar rezoluțiile nu trebuie atinse întotdeauna în totalitate. Fă ceea ce te face să te simți fericit și sănătos!

Distribuie pe