septembrie 2021

Smoothie-uri surprinzătoare: 5 băuturi delicioase cu ingrediente neobișnuite

Ai încercat vreodată un smoothie cu linte sau cartof dulce? Când vine vorba de smoothie-uri, cei mai mulți dintre noi le preferă pe cele clasice. Cu toate acestea, smoothie-urile oferă posibilitatea de a ascunde câteva ingrediente pline de nutrienți fără a schimba aroma! Este un moment bun să încerci ceva nou și să dai o șansă acestor cinci rețete delicioase de smoothie din ingrediente surprinzătoare și neobișnuite.

Ești interesat să imporți produse alimentare și agricole americane?

Contactează-ne

De ce ne plac smoothie-urile? În primul rând, sunt răcoritoare și sățioase deopotrivă. Sunt versatile, rapid de preparat și conțin mulți nutrienți, având un gust absolut delicios. Bon appétit!

Smoothie de banana bread cu făină de migdale și fasole albă

Te-ai gândit vreodată că poți transforma prăjitura preferată într-o băutură sănătoasă? Această rețetă îți permite să te bucuri de aroma de banana bread într-un smoothie. Și asta nu e tot! Preparată din migdale de California și fasole albă, această rețetă conține proteine complementare. Este ușor să încorporezi proteinele din migdale într-un smoothie, acestea oferind note dulci și de alune, fără a avea o textură granulată. Per total, smoothie-ul de banana bread este grozav pentru micul dejun sau ca o gustare savuroasă de-a lungul zilei.

Ingrediente: lapte de migdale, banane, fasole albă, proteină din migdale, curmale, sirop de arțar, suc de lămâie, esență de vanilie, scorțișoară măcinată, sare de mare și nucșoară.

Smoothie de cartofi dulci cu lapte de nuci

Culoarea portocalie a unui smoothie nu este dată neapărat de portocale. Culoarea acestui smoothie este obținută din cartofii dulci de Carolina de Nord și mango. Atât cartofii dulci, cât și nucile de California sunt o sursă importantă de vitamine, minerale și antioxidanți. Acest smoothie delicios este cremos și răcoritor în același timp!

Ingrediente: cartofi dulci, mango, miez de nucă, lime și scorțișoară măcinată.

Smoothie de linte verde

Dacă ești fan al smoothie-urilor verzi, atunci aceasta e rețeta potrivită pentru tine! Inspirată dintr-un smoothie verde clasic, rețeta include spanac, avocado, mere verzi, având la bază banane. Ce face această băutură specială sunt cele două completări unice: lintea verde și laptele de mazăre. Știai că lintea verde și mazărea uscată sunt clasificate ca leguminoase? Află mai multe din articolul despre leguminoase!

Ingrediente: avocado, ghimbir, mere, banane, linte verde, afine, spanac, lapte de mazăre și scorțișoară.

Smoothie de caise și năut

Dacă credeai că fructele confiate reprezintă ingredientul secret al acestui smoothie, atunci te înșeli! Chiar dacă oferă un gust delicios, nu este vorba despre caisele confiate, ci despre un ingredient din familia leguminoaselor. În rețetă își face apariția năutul care, împreună cu bananele și laptele vegetal din migdale de California, oferă acestui smoothie o consistență plăcută.

Ingrediente: banane, caise confiate, năut, lapte de migdale, scorțișoară și cardamom.

Smoothie proteic de afine și chai

Îți plac smoothie-urile din fructe de pădure, dar nu ți se par destul de sățioase? Atunci smoothie-ul proteic din afine și chai ți se potrivește. Dulce și gustos, acest deliciu de afine este plin de proteine din pudră proteică de mazăre. Fiind din ce în ce mai populară, această pudră proteică vegetală obținută din mazăre galbenă boabe – o legumă plină de fibre – este ușor de integrat în orice smoothie. Notele subtile de scorțișoară și cardamom, în combinație cu ghimbirul și laptele de migdale, oferă acestui smoothie gustul unui chai latte. Simte gustul unic al mixului de afine și chai!

Ingrediente: afine, banane, pudră proteică de mazăre, lapte de migdale, scorțișoară, ghimbir, cardamom și gheață.

Caută cartofii dulci, nucile și mixurile de fructe uscate de origine SUA în hypermarketurile din România.

Distribuie pe